torstai 29. joulukuuta 2011

Faniryhmäni perustajat - todellinen yllätys - minullekin!


Hei vaan fb-kamuilleni, blogieni lukijoille ja fb-faneilleni!

Savossa on maa valkeana ja ilma on jo tänään pakkasen puolella. Sää on siis tällä hetkellä talvinen. Uusi Vuosi 2012 lähenee kovaa vauhtia. Eräs läheinen ystäväni kysyi minulta eilen illalla, että hankkisiko hän muutaman ilotulitteen, siihen minä heti vastaamaan, että: Älä hyvä ihminen!! Hän on sellainen tohelo välillä, että takuuvarmasti joku talo syttyisi palamaan tai hän polttaisi ainakin itsensä tavalla tai toisella tai minut, heh.

Eilen juttelin mielenkiintoisen naisen kanssa puhelimessa. Hän yllättäen kertoi olevansa fb-faniryhmästäni. Sain tietää aivan uskomattoman uutisen. Nimittäin facebook faniryhmäni ovat alunalkaen perustaneet aikoinaan "näädät."  Kyllä tämä on totta!!! Olin aivan ihmeissäni, kun kuulin uutisen. Olin siinä uskossa, että juuri tämä ryhmä vihaisi myös minua, olenhan tuottanut pari vuotta sitten Lööppijulkkis - kappaleen Johanna Tukiaiselle.


Tällä hetkellä faniryhmässäni on myös henkilöitä, jotka eivät kuulu  itse perustajaryhmään. Ihan tavallisia ihmisiä ilman mitään ns. "julkista kantaa" jostakin julkkiksesta ym. asioista. Minun puolestani faniryhmääni saisi liittyä kaikki, jotka haluavat olla siellä pyyteettömästi. Siis sinne ei tulla minua varta vasten "ilkkumaan tai ilkeilemään."

Juttelimme naisen kanssa monista eri asioista. Kysyin toki, miksi näädät olivat perustaneet minulle faniryhmän? Ensin ajattelin sen olevan vain "pilaa." Nainen kertoman mukaan faniryhmäni perustaminen oli ollut ns."vastaisku" Johanna Tukiaiselle. Kuulemani mukaan näädät pitävät minua ns. "hyviksenä". Huh, oli tässä uutisessa eilen sulattamista. No, olenhan aina halunnut olla kaikkien kanssa väleissä ja mottoni onkin: "Make love not war!" En ole ikinä halunnut vihamiehiä, mutta valitettavasti olen huomannut niitä olevan enkä puhu vaan yhdestä....Maailmaan riittää pahuutta mutta onneksi siellä on vielä hyvyyttäkin! Uskon tähän sanontaan: Että paha saa palkkansa! Ja TOTUUS voittaa lopulta!

Että tällainen "jymyyllätys"uutinen tällä kertaa. Tämän vuoden puolella vielä voin syödä kunnolla ja juhlia Uuden Vuoden vaihtumista mutta sitten tulee STOP! Täytyy alkaa ryhdistäytyä ja keventää ruokavaliota. Otan Jutan ruoka- ja jumppaohjeet esiin heti Uuden Vuoden jälkeen.

Lopetan tällä erää ja toivotan jo ennalta Sinulle OIKEIN HYVÄÄ TULEVAA UUTTA VUOTTA<3 Rakkautta, terveyttä ja menestystä elämääsi<3

Hali!

Tuija

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti