tiistai 26. kesäkuuta 2012

Eskon ja minun uudet tuulet!

Sateista aamupäivää Savosta mutta erittäin aurinkoisella mielellä!

Eilen tuli oltua Kuopiossa koulutuksessa iltamyöhään saakka. On hyvä saada oppia uutta työtäni varten. Se tulee olemaan erittäin haastavaa eikä niin kovin helppoakaan, mutta haasteita olen aina elämässäni janonnutkin ja niihin pelotta hakeutunutkin. Olen siis etuoikeutettu niitä saadessani jälleen ja kiitollinen.

Ystäväni säv.&san.&tuottaja Esko Koivumies täytti eilen 61- vuotta. Onnea ja hali hänelle! Hän kertoi päässeensä "musiikkipäällikön" työhön erääseen Helsinkiläiseen lukioon syksystä lähtien. Omasta työstäni kerron sitten enemmän myöhemmin, kun sen aika on.....kuitenkin työni tulee olemaan median parissa jälleen. Nimike on tuotepäällikkö (product manager in finnish).

Joku ehkä miettii jätänkö musiikin kokonaan pois kuvioista (harrastuksena en ainakaan koskaan).  Aika näyttää tämänkin asian. Nyt sille ei ole tällä hetkellä sijaa eikä aikaakaan. Katsotaan myöhemmin. Kuten olen aikaisemmin kirjoittanut niin minun tekisi mieli vielä laulaa ainakin single mikäli sikäli löytyisi "MINUN" näköiseni kappale. Eli ajatus elää edelleenkin eikä sitä ole haudattu.

Kiitos kaikista kommenteista! Ne ovat olleet hyviä ja rakentavia.

Tein testin taannoin ja hain Sairaanhoitaja-, Muotoilija- sekä Stylistin -koulutuksiin (työnäyte piti tehdä myös). Pääsin kaikkiin pääsykokeisiin.  Halusin kai nähdä pääsenkö yleensä uusiin koulutuksiin. Tosin peruin ne kaikki uuden alkavan työurani takia. Syynä: haluan nyt keskittyä hyvin vain yhteen asiaan. .Olen sortunut aiemmin useisiin yhtäaikaisiin projekteihin. Siinä on se vaara ettei mikään hoidu 100%:n hyvin , koska aika ei riitä hyvin niihin kaikkiin keskittymiseen millään. Joten nyt "maltan" ryhtyä vain yhteen työhön. Hyvä minä. Jotain sitä oppii aina elämän varrella, jos ei heti, niin myöhemmin.

Ei tässä nyt enempiä, jotta jaksat lukea tekstini. Upeaa päivää Sinulle ja aurinkoa odotellessa!

Kesähali!

Tuija



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti