lauantai 17. maaliskuuta 2012

Olen hirrrveeen kova lukemaan!!!

Rentoa lauantai-aamua rakas lukijani!

Säästä en kirjoita ja mainitse muuta kuin, että ilma on todella harmaa. Tästä säästä kertomisestani blogeissani on tullut joskus negatiivista palautetta Hymyyn. Joku ihmetteleekin sitä blogini kommenteissa, miksi en kommentoi noita blogiini tulleita kommentteja seuraavissa blogeissani. Syy tähän on erittäin simppeli: Muuta en joutaisi sitten tekemäänkään ja blogieni sisältö jäisi siis "tyhjäksi". Olisi vain ns. "vuoropuhelua" minun ja lukijoitteni välillä ja johtaako se mihinkään? En usko. Varsinkin, kun ne jotka yleensä kommentoivat ovat usein "ilkeinä" liikkeellä.

Heräsin tuossa tunti sitten. Aamupala eli puuroa marjoilla, odottaa minua vielä hellan päällä. Syön, kun olen kirjoittanut tämän blogin SINUA varten ensin. SINÄ olet tärkeämpi<3

Joku faneistani/lukijoistani kysyi kerran, että voinko kertoa, millaista kirjallisuutta luen. Luen tunnetusti paljon. Aloitin lukuharrastukseni jo lapsena. Olen aina pystynyt "eläytymään" sen hetkisen lukemani kirjan omaan maailmaan. Joku voisi todeta, että pakenemaan "todellisuudesta". Voihan se tätäkin osaksi olla.

Kaivelin juuri lukemiani kirjoja esiin kaapeista ja näitä ovat: Wilbur Smith: "Kätketyn haudan arvoitus", Jackie Collins (näyttelijä Joan Collinsin sisko): "Lucky", Jasmine Cresswell: "Houkutuslintu", Michael Korda:" Tie tähtiin 1 ja 2", Erica Spindler: "Vaikenemisen synti", Dean R. Koontz: "Pimeyden silmät", Robin Cook: "Sfinksi", Judith Michael: "Verkkoon kiedotut", Robin Cook: " Kuoleman ruhtinas" jne.

Lisäksi olen lukenut Reijo Mäen "Vares" -kirjoja (Black Jack) ja Agatha Christien (Esirippu, Tuijottava katse, Roger Ackroydin murha )kirjoja. Kaapista löytyivät myös luetut; Clare Francis:" Usvametsä", Nora Roberts: "Sydänyö" ja Diane Guest: "Unissakävelijä".

Tällä hetkellä luen ruotsalaisen tähtikirjailijan Liza Marklundin kirjaa: "Uutispommi". Seuraavina ovat lukuvuorossa Pentti Kristilän "Jäähyväiset unelmille" sekä Georges Simenonin: "Testamentti". Minulla on aina lukemattomia kirjoja varastossani. Olen lukenut myös Matti Yrjänä Joensuun kirjoja ja nyt viimeisimpänä tämä: "Harjunpää ja kiusantekijät". Minua odottaa myös henkinen kirja: "Avaudu kanavaksi" (Sanaya Roman & Duane Packer käsialaa). Kirja kertoo mm. miten voi saada kontaktin omaan henkioppaaseensa tai korkeampaan minäänsä.

Lukeminen on todella hauskaa. Sen avulla voi irrottautua arjesta ja todellakin rentoutua. Tästä juontuu myös se, että pidän opiskelusta. Paljastan sinulle, että hain Sairaanhoitajakoulutukseen pari päivää sitten. Haluan nähdä pääsenkö läpi nämä psykologiset testit ym. Koulut, joihin olen hakenut elämäni aikana, olen päässyt jokaiseen. Tosin todistukseni on melkein 4 luokkaa....Kehoitan lukemaan sinuakin, jos et sitä ole vielä tehnyt! Se antaa paljon; jännitystä, tietoutta, oivaltamisen kykyä, viisauttakin.

Nyt lopettelen, sillä nälkä kurnii vatsassa! Lepää ja rentoudu heti, kun siihen on sinulla mahdollisuus.

Hali<3

Tuija

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti