perjantai 9. syyskuuta 2011

En ole mikään KOHU!

Tervehdys ystäväni täältä Jyväskylästä!

Olen ollut täällä koko viikon. Tapasin äsken erään tunnetun miesartistin vaimonkin kahvien merkeissä. Hän oli valmistellut tuotteitaan myyntiin kirpputoria varten ja pyysin saada ostaa kravatin häneltä muistoksi. No, hän sanoi, jos aiot maksaa, et saa sitä, mutta ilmaiseksi kyllä! Todella upea solmio.

On ollut upeaa viettää täällä aikaa. Rakastan tätä kaupunkia. Olen pohtinut paljon elämääni ja tulevaisuuttani tämän viikon aikana. Valitettavasti olen joutunut pettymään moniin ihmisiin elämäni varrella. Viimeisin pettymykseni on viime viikonlopulta......eräs ystäväni oli pettänyt luottamukseni - jälleen. Olin antanut hänelle vielä mahdollisuuden kunnostautua, mutta ei. Olenko liian kiltti, miksi haluan aina uskoa hyvää ihmisistä - niistäkin, jotka ovat pettäneet?

Haluan todella aloittaa elämäni uudelta pohjalta ja vaihtoehtona ei näytä nyt todellakaan olevan muu vaihtoehto kuin muutto pois koko Savosta.

Siskoni juuri tuli tänne hänen kotiaan, missä nyt olen (oli kirppiksellä käymässä). Kohta lähdemme kaupoille. Siskoni uhkasi myös uida samalla reissulla. Eilen leivoin hänelle sämpylöitä ja tänään aion tehdä omenapiirakan. No, nyt hän jo vaatii: Sun pitää leipoa myös uusia sämpylöitä!!!! Eikö kuullosta aika kovalta määräilijältä tämä siskoni, heh? No, kaikki pitää kestää...

Vielä lisäys: En ole mikään KOHU -ihminen. Olen ihan tavis Taina. Kaikki läheiseni ja lapseni ihmettelevät tätä "Kohu" -leimaa....Olen tosin täysin tietoinen siitä, että tämä nimitys johtuu ex-naisartististani.....Nyt hyvät ihmiset unohtakaa koko sana, kiitos! Käyttäkää vaikka mieluummin nimitystä: Tavis Tuija!

Elämääni puhaltavat nyt uudet tuulet.....ainakin ihmisenä olen jo kovasti muuttunut. Hyvät ihmissuhteet ja henkisyys nousevat arvoon arvaamattomaan elämässäni nyt ja jatkossakin. Tämä tulee näkymään myös musiikillisestikin, tästä esimerkki biisinä: "Marian uni", jonka purkitamme heti, kun taustat on tehty (sovittaja tekee tällä hetkellä kovasti töitä). Aikomus on päästä siis tekemään JARIQ:n lauluosuus ensi kuussa.

Jep. Taidanpa lopetella tällä erää....huomenissa saatamme piipahtaa katsastelemassa erästä artistin keikkaa....siitä myöhemmin.

Terveisin: Tuija & Tuijan sisko

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti